7 Nisan 2009 Salı

Çok korkuyorum:

~| Berber değdirmesinden. Saçımı kestirme fobisi başlayacak. Makasla keserken kıçları oynayıp neden sürtler ki saçlarını kestiren insanlara. Fena.

~| Yalçın Çakır'ın harika programlarındaki cinsel organların çalışmama ve isteksizliğinden. Akabinde programa bağlanmanlardan da çok korkuyorum. "Ben çok azıyorum, onun ki kalkmıyor." Çüş abla, ne yaptın bir dur.

~| Ferhat Güzel'in, "Zorla Güzellik Salonu" açmasından.

~| Kandırdım seni, İsmail Türüt'ün terinden daha çok korkuyorum.

~| "Almıştım ama hiç giymemiştim, bugün giyeyim dedim." tıro-vırosundan. Yahu ben böyle şey görmedim. Dün aldım desene.

~| İş, aş, Haydar BAŞ! Of çok korkuyorum.

~| Facebook'taki "İddaa ediyorum benim kakam daha sert diyen 1 milyon insan bulabilirim!" şeklindeki saçma iddia gruplarından.. Böyle de bi' grup yok. Ay lav puu.

~| Kış aylarında yatağa ilk uzanma anından çok korkuyorum. Serindir böyle, göbeği çatlatır. Hıııır.

~| "Tuvaletin deliğine mi düştün?" esprisinden. Sırf bu yüzden tuvaletten geç çıkamıyorum. Ya da hiç gitmiyorum, mesane patlıyor.

~| Paylaşım portallerinde (Facebook) yüklenen vidyolara verilen isimlerden çok korkuyorum. "Ufff harika bişiiiiii!", "Lütfennnn isssleeee!" ... Şaka şaka, aslında Serdar Ortaç'ın harika şarkılarından korktuğum kadar hiçbir şeyden korkmuyorum. Bir de virüs gibi yayılıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder