5 Mayıs 2009 Salı

Canıtın Puaça.


Kedim, sevgili Van Kedim Canıtın Puaça, dün öğle vakitlerinde 5. kattaki evimdem aşağı düştü / atladı / uçtu. Ben görmedim, salona döndüğümde yoktu. İndim sokaklarda aradım 1 saate yakın, tam vazgeçmiş eve dönerken yan apartmanın alt merdivenlerindeki pencerelerin demirlerinin arkasına saklanmış bembeyaz halini gördüm. Biri sarı diğeri mavi olan güzel gözleriyle bana bakıyordu, çok korkmuştu çıkaramıyordum. Çıkarıp sarıldım. Hemen veterinere götürdüm. Çenesinin altını yarmıştı, 3 dikiş attılar. Dişleride üstlerinden biraz kırılmıştı. Çok şükür içkanama vesaire yoktu.

Neyse.

Çok mutsuz duruyor, lütfen çabuk iyileş Puaça.

p.s. Fotoğraf atlamadan 2 gün öncesinde Can Bayram tarafından çekilmiştir.

1 yorum:

  1. Canitin Cabucak iyiles.
    Bu sevgiden simarip
    sakin odama girme, halen yasaklisin...

    YanıtlaSil