1 Temmuz 2009 Çarşamba

Çubuk Kraker.

Üniversiteye bu son sene pek gitmedim. Hatta total olarak bakınca 20 kere girmişimdir toplam. : ) Her neyse. Böyle olunca final dönemi vesaire kasmak lazım, projelerin teslimi falan. İyi olsun. Yoksa burs gider, burs giderse de ördek gibi kalırım.

Öh.

Şimdi işte yine final dönemi ve ben uyumamışım 2 gündür ve ayık kalmak için kahveyi dayamışım miğdeye. Ver ver ver, miğdem bulandı artık geçmiyor. Annemi aradım, açtı. "Anne miğdem bulanıyor, ne yapayım" dedim. Annem 2 kelime söyledi ve kapattı. "Daha fazla konuşmasına da gerek yoktu sanki." tadında gerindi.

2 Kelime buydu:

Annem: - Çubuk Kraker.

Gittim aldım, yedim. Miğdemi tuttu tuzlu vesaire. Sağolsun.

It's the final countdown.

3 yorum:

  1. açlıktan midemin bulandığı zamanlarda tek kurtarıcımdı. teşekkürler ülker çubuk kraker.

    YanıtlaSil
  2. Bir çıtırdı duyduysan o da eti Crax'tır.

    YanıtlaSil
  3. ülker çok şerefsiz çıktı. öyleyse yaşasın Eti Crax.

    YanıtlaSil