1 Temmuz 2009 Çarşamba

Havada duruyorum, şahitlerim var.


Havada duruyorum, şahitlerim var. Sadri Yıldız.

Havada duruyorum, şikayetim var. Ümit Besen

- Sadri Bey, ne yapıyorsunuz? Evet.


Bu Sadri Abi'nin çıkartmaları çıkmış. kiki'de gördümi dicey arkasına yapıştırmış.

Neyse.

Konu şu ki, Ümit Besen dayımızın bu albüm kapağı inanılmaz güzel. Yemin. Çok beğeniyorum ben. Dalga geçmiyorum lan.

Ne güzel havada duruyor. Bu nasıl bir art direksiyon. Cidden şahane. Yepyeni bir kafa. Bu olayı şimdi yap bir reklama geçir, Cannes'da ödül alırısın. Şikayetim var.

2 yorum:

  1. ukalalaık yapmak istemiyorum fakat "sadri değil lan o sabri" dememek için de zor tutuyorum kendimi.

    YanıtlaSil
  2. Bazı yerler Sabri bazı yerler de Sadri olarak işlemişler mühimmatı. Ben Sadri'cilerdenim.

    YanıtlaSil