7 Eylül 2009 Pazartesi

179 adım.

Paris'teyim. Pauline ve Caroline'in evinde. 4 gün önce Pauline'in eski evindeydim. Nancy, Brüksel, Lüksemburg derken gidip geldim. Paris'e yani. Yeni ev daha güzel. Caroline'in yanına taşındı. Ev çok eski, 6. kat, ahşap vesaire. Küçücük elektrik anahtar düğmeleri var. İç mimarisi de çok farklı. Tasarımda birçok geometrik şekilleri çarpıştırarak içeride mekan yaratılmış. (mimari hakkında da öterim hani.) Çıkan üçgenler, duvarların birbirlerine olan uyumu ve farklı yönlere uzanışı. Ha, eski kız salonun kapısına çok güzel bir kız çizmiş spreyle. Acayip.

Tuvalete gittim, Cosmopolitan vardı klozetin yanında.

"115 secrets de beauté"

Lan yeter dedim. Sanırım Paris'te görmem ve tuvalette görmem daha büyük bir kaosa sürükledi beni. O an aklımdan Nefertiti'ye benzemek isteyen ablamız, geçirdiği operasyonlar ve daha kötüsü Milliyet Gazetesi'nin başlığı geldi; o gerçekten çok kötüydü. " Nefertiti değil, Nefertipsiz olmuş." Vöeuah. Tekrar andım Metin Yazarını. Öptüm gözlerinden.

Neyse.

- 119 adımda güzellik.
- Güzelliğin 79 sırrı.
- Güzel olmak için yapmanız gereken 157 şey.
- 139 adımda güzellik elinizde.
- Sevgilinizi baştan çıkarmak için 96 özel güzellik sırrı.

Daha fazla klişeleri ekleyebilirim. Unutmayalım mı, "Cliché works ever and ever."

Ha bu arada, 119 adımı yapana kadar pörsür lan hatun. Ciddiyim. Nefertipsiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder