18 Ekim 2009 Pazar

Bandana.

Tam şu bandana yok oldu, oh be diyorum; bir daha çıkıyor ortaya. Yeniden pörtlüyor. Anlayamıyorum ki. Özellikle de cumartesi ya da pazar günleri ellerine bir fotoğraf makinesi alıp dışarı çıkanlarda yeniden bir kıpırdanma olmuş. O bandana, o güzelim bandana... Yıldızlı desenlisinden, gök cisimli desenliisine. Puantiyeli de var. Ah bandana, öh be bandana. Canımdan can aldın. Onun dışında da yine çeşitli kesimlerde de bu tarz görünmeler var. Ha, hatunlarda daha yaygın var ve çşitli şekillerde yni yaklaşımlarla bağlıyorlar. E, güzel. Anladık peki. Yahu şu erkeklerin kafaya jilet gibi sıfırlamasına da dayanamıyorum. Lütfen takmayın yahu. Vakanın boyutu umarım daha fazla yayılmaz.

- Hayri naaaaaptın aga?
+ Bandana taktım, ortamlara aktım. Ok?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder