25 Ekim 2009 Pazar

Dicey.

Türkiye'de dicey anlayışı biraz kompakt disk değiştirmeyle sınırlı kalıyor. Tabii ki benim favorim Hüseyin Karadayı. O da kollarını sürekli böyle bağlayıp fotoğraf çektiriyor ya, ondan. Başka da bir şey değil hani. Cidden farklı bir fotoğrafı gören var mı? Ha, ben bir ara bir fotoğrafını gördüm böyle parmağını objektife yaklaştırmış bir şeyler ama sevemedim. Kol bağlama sana yakışıyor be abi. Ben de artık hep kollarımı bağlayıp fotoğraf çektireceğim.

Önden görünüş: [bakınız]
Arkadan görünüş: [bakınız]

ok. kib. by.

16 yorum:

  1. kollarını bağlamak deyince sanki böyle ip gibi bişeyle bağlamışlar da öyle çektirmiş gibi anladım.puhauhauhua.

    YanıtlaSil
  2. : ) Hiç HK imajıyla karşılaşmamışsın bugüne kadar demekki. Zihnin pek temiz kalmış. Keşke ben de karşılaşmasaydım hiç. Yo.

    YanıtlaSil
  3. sırf HK imajıyla karşılaşmadığım için temizsem, ben nasıl bi insanım ki?benim beynim nası bi beyin?cevize mi benziyor?ayıptır sölemesi daha demincek iki avuç ceviz yedim.hepisni de annem kırdı.annem sayesinde temiz kalabilirmiyim?annem mi çalışkan?ben miyim tembel?pıff.

    YanıtlaSil
  4. En azından bir bölme de HK için ayırmamışsın; o acayip imajı içine almamışsın. Beyin cevize benziyor gibi sanki. Kristiyan da öyle diyor. Haklı da sanki. Hergün 2 avuç ceviz yersen çok enerjik olur, o enerjiyi üstünden atamazsın. Çok atarlı olursun. Sakin, dingin ve ölçülü. 2 avuç yiyip dışarı çıkma. Evde otur, örgü ör. Gözlük de tak ama, gözlerine yazık. İmlek sayarken beynini yakabilirsin; o da gözlere vurur.

    Annem mi çalışkan ben mi tembelim sorunsalın için de sana Eti Tazeçörekotlu Bisküvi öneriyorum. Bu soruyu her düşündüğünde 2 tane at. Susuz. Çiğneme tableti tadında.

    ok? kib. by.

    YanıtlaSil
  5. İlmek ilmek bağladım.

    Aeo. Kib. By.

    YanıtlaSil
  6. ilmek demişken bi de şu var mesela:

    Sevdiğine sözü olan bir kilim dokur
    Kilimin dilinden ancak anlayan okur
    Sırlarımı verdim sana sevgimi verdim
    Şu gönlümü kilim yaptım yoluna serdim

    Ayıptır günahtır diye kilit vurdular dilime
    Aşkı dokudum kilime anlıyor musun
    Yetinmedim türkü yaptım gayrı bu canımdan bıktım
    Hani senin olacaktım dinliyor musun

    Kilim kalbin aynasıdır gönlün sesidir
    Her nakışı bir duygunun ifadesidir
    Kilim sevgiliye çağrı aşka davettir
    Kimi rtenkler şikayettir kimi hasrettir

    Ben şu gönül tezgahında kilim dokudum
    Erenlerin dergahında aşkı okudum
    Töremizde kilim demek ilim demektir
    Kilim sevdadır özlemdir derttir istektir


    iğrenç miyim neyim bea?

    see u later alligator.by.

    YanıtlaSil
  7. Dizeler "Si yu leyta alligeyta"dan çok daha güzel ve anlamlı. Cliché.

    YanıtlaSil
  8. zaten si yu leyta elegayta demeden hayat bile anlamsız bi yerde.

    YanıtlaSil
  9. Çok acayip bir hayat döngüsü sanki.

    YanıtlaSil
  10. hem triptonik hem süpersonik..ama acıklı gibi de bi yandan...

    YanıtlaSil
  11. Kelime oyunları kitchlerine obsesifsiniz bayan.

    YanıtlaSil
  12. hehaha çünkü hem obsesifim hem kompulsif.

    bugünün şanslı dinleyicisi olduun için al bunu dinle.http://www.youtube.com/watch?v=dmp4chh2R28

    YanıtlaSil
  13. hani nerde? ben göremedim. ok.kib.bye.

    YanıtlaSil