3 Kasım 2009 Salı

Öğrenci pasosu 2010.

Evet yeniden bir kış dönemi daha geldi. Kayıp düşmeli, salyalı sümüklü, rüzgardan tabelaların sabahlara kadar gıcırdayacağı, kombinin köklendiği, İGDAŞ'ın doğalgaz faturasını köklediği kış hoş geldin. İstanbul'da kış daha bir acayip, nem oranından sanırım insanın kemiklerine işliyor soğuk. Van görmüş adamım, görmekle kalmamış yıllarca yaşamışım ama İstanbul'da daha çok üşüyorum. Arkamdan konuşuyorlar üşüyorum diye. Üzülüyorum.

Neyse daha önemlisi ne biliyor musunuz? Her kış dönemi olduğu gibi yeniden Öğrenci Pasosu'na başvurular başladı. Başlamasıyla ne mi başladı:

"Bu sene paso ne renk olceyk aceba? Ayy çogzel yeni paso."

Turuncu olsun lan. Çok güzel. Zalımsın paso.

2 yorum:

  1. nemin sogugunu seviyorum ben. burda gecen kis -16 oldu. tamam cok soguk. izmir o kadar soguk olmaz ama yine nemden cok soguk hissedilir. hic bi sikayetim yok, seviyorum ben sogugu. ayrica ögrenci pasosunun neye benzedigini unuttum ben

    YanıtlaSil
  2. Nemin soğuğunu seviyor musun? Yuh. : ) Dikkat et kafana gıcırdayan tabela düşmesin. Gerçi Almanya'da öyle şeyler olmaz da.

    YanıtlaSil