12 Ekim 2011 Çarşamba

Çok sev.


// "Ne bu, indir lan o eli!" dedi, Pati dedim. "Hayvan! Freddy gibi uzatmışsın tırnakları! Ve jilet, ve acımasız..." O günden beri bana Canıtın Puaça diyor. O da benim gibi bir Van'lı... Beni sevmeye çalışınca patiyi eline yapıştırmak şerefsizce bir duygu. Hatta, acı verici... Garip huyları var, mesela cipslerini mutfakta bırakıyor. Yememi istemiyor. Hiç affetmiyorum, paketi patlatıyorum. Karın doyurucu bir duygu vesselam. "Canıtın! Tüylerini daha fazla dökersen ağzını kıracam ha!" Çılgın! Kuma sıçtığımda bana "Çok sev!" diyor. "Çok sev!" Bu ara eve çok az geliyor, bana mama koymamasından korkuyorum. "Çok mu çok katlanıyorum lan sana Canıtın!?"

Illustrations: Tolga Ülkümen
Poster & Copies: Serhat Bayram

http://serhatbayram.deviantart.com/art/Cok-Sev-263020145

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder